GO.PL jest pierwszym w kraju otwartym i w 100% zautomatyzowanym systemem służącym do dynamicznego remarketingu i audience buyingu. Wykorzystuje on technologię RTB, dlatego też pozwala na dotarcie do konkretnego użytkownika, a nie całej grupy użytkowników, którzy odwiedzają dany serwis. GO.PL rozwija zaawansowane algorytmy, które rekomendują dane produkty.

Jeśli osoba odwiedziła sklep wykorzystujący ten system, jest on w stanie obliczyć jakie są szanse, że zakupi ona dany produkt. Analizuje zachowanie użytkownika na stronie www i na tej podstawie pokazuje mu reklamy produktów, których w danym momencie on poszukuje. GO.PL nie tylko pomaga zachęcić go do zakupu, ale również aktywuje osoby nie kupujące i wspiera cross-selling czy up-selling. Zasięg systemu to DoubleClick by Google i iBillboard, w tym Goldbach Audience.

Marketing Automation - jak to działa?

System personalizacji jest w zasadzie rodzajem oprogramowanie optymalizującego i automatyzującego skuteczność działań marketingowych oraz całego przebiegu pracy marketingowej. System ten pozwala na monitorowanie zachowania użytkowników na danej stronie internetowej. Często w ten sposób można prześledzić jego kroki. Wiadomo co i kiedy robił, kiedy był na danej stronie i ile czasu na niej spędził,  co najbardziej go zainteresowało i nie tylko.

Widgety

Widgety są mini aplikacjami webowymi, które można osadzić w zasadzie w dowolnie wybranym miejscu na stronie internetowej np., na stronie głównej, przy opisie danego produktu itd. Boxy te są za każdym razem w 100% dopasowane do wyglądu danej strony www, a więc wyglądają jak jej normalny element i nie są odbierane jako przekaz tylko reklamowy.

Monitorowanie zachowań użytkowników

Dynamiczne e-maile

Czym są dynamiczne emaile? To wiadomości, których zawartość dopasowana jest do poszukiwanych przez użytkownika informacji. Jeśli więc ktoś odwiedził stronę, która dotyczy oferty masażu gorącymi kamieniami, ale go nie zakupił, system wysyła do niego informacje, które mają go do tego zachęcić i namówić np. kod promocyjny na taką usługę.

Automatyczne pop-upy

To chyba obecnie najbardziej skuteczna metoda napędzania sprzedaży w ramach danej strony internetowej. Nowoczesny system wywołuje pop-upy dla nie zidentyfikowanych uczestników oraz dla obecnych klientów, dlatego można mieć pewność iż wyświetlający się aktualnie komunikat pasuje do potrzeb osoby, która go odczytuje.

Rozwiązania dedykowane

To przygotowane specjalnie  przez programistów nietypowe rozwiązania dla danego sklepu. Celem systemu jest dopasowanie się do potrzeb wszystkich klientów.

Socialmedia

Warte uwagi

KPI - przykłady, wyznaczanie, sposób...

KPI – Key Performacne Indicators, a więc inaczej mówiąc kluczowe wskaźniki efektywności to takie jedno z lepszych narzędzi, które będzie pomocne w zarządzaniu praktycznie każdym...