edrone – przegląd wartościowych funkcji CRM dla e-commerce

Udostępnij:

Właściwie prowadzony marketing firmy, również gdy chodzi o e-commerce nie polega wyłącznie na tworzeniu kolejnych wykresów. Jego podstawą powinno być przede wszystkim tworzenie odpowiednich relacji, wpływanie na to jak naszą markę postrzegają klienci oraz zaangażowanie ich w taki sposób aby podejmowali interakcję z nią.

Osoby, które doceniają właśnie takie podejście, które powinno łączyć się ze skuteczną analityką oraz zautomatyzowaniem procesów powtarzalnych, mogą być zainteresowane tym co ma nam do zaoferowania platforma edrone.me.

Troska o budowanie dobrych relacji z klientami jest bardzo ważna. Musimy postarać się zatrzymać na stronie naszego sklepu osoby, które zapełniły koszyk produktów, ale nie zdecydowały się na ich ostateczny zakup. Trzeba się też postarać, aby klienci jednorazowi stali się tymi stałymi. Takie narzędzia jak CRM są w stanie dostarczyć Ci niezwykle cennych informacji dotyczących tego co znajduje się w kręgu zainteresowania użytkowników odwiedzających Twoją stronę, ale także tego ile osób obserwuje danego klienta w mediach społecznościowych, jaki system on wykorzystuje oraz czy jest to klient nowy czy też pojawia się na stronie po raz kolejny.

System, poprzez media społecznościowe, jest w stanie automatycznie wysłać wiadomość do osób, które odwiedzają Twoją stronę.

Platforma e-commerce

Co bardzo istotne, poszczególne wiadomości są tworzone w oparciu o zaobserwowane zachowania użytkownika, który porusza się w aplikacji albo po sklepie internetowym. Platforma endrone automatycznie gromadzi szereg informacji z mediów społecznościowych, bez łączenia się z na przykład z Facebookiem i w oparciu o nie, tworzy odpowiednie segmenty. Następnie, w momencie, kiedy klient wypełni jeden z warunków, endrone wyśle do niego wiadomość z odpowiednią treścią, poprzez najlepszy kanał komunikacji. W przypadku Google Analytics otrzymujemy ogólne statystyki, natomiast dzięki endrone CRM dostajemy informacje o cechach oraz zachowaniu poszczególnych klientów.

Zalety platformy endrone:

- automatyczne uzupełnianie danych oraz historii klientów

- dotarcie do klientów w idealnym momencie

- automatyzacja procesów marketingowych

- retencja klientów

- mierzalność kwotowych rezultatów kampanii

- gromadzenie całej historia klienta w jednym miejscu

Zdecydowanie warto zainteresować się platformą endrone, przede wszystkim dlatego, iż zapewnia ona sporo rozwiązań, które są przydatne w sklepach internetowych. Bardzo ważne jest przy tym to, że twórcy platformy ciągle robią wszystko, aby edukować użytkowników i pokazywać jej zastosowanie w praktyce.

Socialmedia

Warte uwagi

Big-data w marketingu – Predictive Lead Scoring

Dużym wyzwaniem jest ustawienie scoringu w systemach marketing automation i nie wszyscy potrafią zrobić to szybko i w odpowiedni sposób. Jak jednak można osiągnąć optymalizację i jak...