System SARE to narzędzie służące do komunikacji oraz wysyłki e-mailów. Jednak to nie jedyne jego funkcje, daje bowiem wiele innych możliwości, w tym oszczędzanie. Współczesny marketing największą wagę przykłada do ilości narzędzi, ich praktyczności oraz docelowo przekształceniu ich w zysk. Zupełnie naturalną rzeczą jest, że podąża również za trendami. Wszystko to, aby osiągnąć sprzedaż. Jednak ograniczając koszty zwiększa się także zysk.

W marketingu istotną rolę odgrywa czas. Liczy się szybka i efektywna akcja, która jednocześnie nie może zabierać zbyt dużo czasu. Jest kilka narzędzi, dzięki którym oszczędzanie tego czasu jest możliwe: zarządzanie kampaniami z poziomu programu pocztowego, testy A/B/X oraz wysyłka cykliczna kreacji. 

Zarządzanie kampaniami z poziomu programu pocztowego

SARE umożliwia użytkownikom realizację kampanii mailingowych bezpośrednio z własnej skrzynki mailowej. A wszystko to za sprawą połączenia SARE z dowolnym klientem pocztowym - Windows LiveMail, Outlook czy Thunderbird. Co istotne, na koncie cały czas zbierane są dane statystyczne i mogą być wykorzystane do analizy kampanii lub zaplanowania kolejnych. Dzięki takim zastosowaniom otrzymujemy korzyść w postaci wygody i dodatkowego czasu. A dzieje się tak za sprawą szybszych i łatwiejszych wysyłek.

Automatyzacja mailingu

Testy A/B/X

To narzędzie jest połączeniem automatyzacji oraz oszczędności. Dzięki A/B/X istnieje możliwość przesłania kilku odmiennych kreacji do nielicznych grup odbiorców. Tym sposobem można przetestować przesyłanie bezgranicznej ilości wiadomości, które różnią się tytułami i zawartością. W ten sposób kampania finalna może zostać zaprogramowana automatycznie bądź ręcznie. Pierwsze rozwiązanie spowoduje przesłanie kreacji do całej bazy, która spełnia odpowiednie warunki. Dla przykładu może to być OR > 20%. 

Wysyłka cykliczna kreacji

Ta funkcja potrafi samodzielnie ściągać projekty e-mail. Polega to na zapisaniu przez klienta stworzonej przez siebie kreacji index.html pod adres www (wskazany URL). Narzędzie SARE automatycznie je pobierze i wyśle. Jest to doskonała oszczędność czasu. To rozwiązanie jest ponadstandardowe i innowacyjne. Nie jest to zwyczajna wysyłka cykliczna.

System SARE jest wciąż udoskonalany, w związku z czym jego narzędzia stale się rozwijają. Jego twórcy ciągle pracują nad tym jak usprawnić działania i zwiększyć oszczędność czasu. Zapowiadają także, że to dopiero początek ich niekonwencjonalnych pomysłów. Efektywne rozwiązania z pewnością znacznie usprawnią system w przyszłości.

Socialmedia

Warte uwagi

Lead scoring w systemie Marketing Automation- z...

Marketing Automation jest to system który wykorzystuje do działania narzędzia bardzo precyzyjnie obliczające oceny kontaktów oraz ich jakość i wartość. System w skrócie nazywany MA...