System SARE to narzędzie służące do komunikacji oraz wysyłki e-mailów. Jednak to nie jedyne jego funkcje, daje bowiem wiele innych możliwości, w tym oszczędzanie. Współczesny marketing największą wagę przykłada do ilości narzędzi, ich praktyczności oraz docelowo przekształceniu ich w zysk. Zupełnie naturalną rzeczą jest, że podąża również za trendami. Wszystko to, aby osiągnąć sprzedaż. Jednak ograniczając koszty zwiększa się także zysk.

W marketingu istotną rolę odgrywa czas. Liczy się szybka i efektywna akcja, która jednocześnie nie może zabierać zbyt dużo czasu. Jest kilka narzędzi, dzięki którym oszczędzanie tego czasu jest możliwe: zarządzanie kampaniami z poziomu programu pocztowego, testy A/B/X oraz wysyłka cykliczna kreacji. 

Zarządzanie kampaniami z poziomu programu pocztowego

SARE umożliwia użytkownikom realizację kampanii mailingowych bezpośrednio z własnej skrzynki mailowej. A wszystko to za sprawą połączenia SARE z dowolnym klientem pocztowym - Windows LiveMail, Outlook czy Thunderbird. Co istotne, na koncie cały czas zbierane są dane statystyczne i mogą być wykorzystane do analizy kampanii lub zaplanowania kolejnych. Dzięki takim zastosowaniom otrzymujemy korzyść w postaci wygody i dodatkowego czasu. A dzieje się tak za sprawą szybszych i łatwiejszych wysyłek.

Automatyzacja mailingu

Testy A/B/X

To narzędzie jest połączeniem automatyzacji oraz oszczędności. Dzięki A/B/X istnieje możliwość przesłania kilku odmiennych kreacji do nielicznych grup odbiorców. Tym sposobem można przetestować przesyłanie bezgranicznej ilości wiadomości, które różnią się tytułami i zawartością. W ten sposób kampania finalna może zostać zaprogramowana automatycznie bądź ręcznie. Pierwsze rozwiązanie spowoduje przesłanie kreacji do całej bazy, która spełnia odpowiednie warunki. Dla przykładu może to być OR > 20%. 

Wysyłka cykliczna kreacji

Ta funkcja potrafi samodzielnie ściągać projekty e-mail. Polega to na zapisaniu przez klienta stworzonej przez siebie kreacji index.html pod adres www (wskazany URL). Narzędzie SARE automatycznie je pobierze i wyśle. Jest to doskonała oszczędność czasu. To rozwiązanie jest ponadstandardowe i innowacyjne. Nie jest to zwyczajna wysyłka cykliczna.

System SARE jest wciąż udoskonalany, w związku z czym jego narzędzia stale się rozwijają. Jego twórcy ciągle pracują nad tym jak usprawnić działania i zwiększyć oszczędność czasu. Zapowiadają także, że to dopiero początek ich niekonwencjonalnych pomysłów. Efektywne rozwiązania z pewnością znacznie usprawnią system w przyszłości.

Socialmedia

Warte uwagi

Co to jest Buyer Persona?

Produkt, aby dobrze się sprzedawać powinien być skierowany do określonej grupy ludzi. Przekaz należy więc formułować tak, aby dociekał on do potencjalnych klientów. Wpierw trzeba...