ExpertSender – system SaaS służący do zarządzania i realizacji kampanii e-mail marketingowych

Udostępnij:

Cechą charakterystyczną tego produktu jest indywidualne i dedykowane podejście do zlecanych projektów, co ma na celu uzyskanie jak najlepszych wyników kooperacji z klientami.

Typy kampanii e-mail marketingowych

Za pomocą programu ExpertSender można przesyłać 6 rodzajów wiadomości:

  • newslettery,
  • wiadomości cykliczne,
  • autorespondery,
  • wiadomości wyzwalane,
  • e-maile potwierdzające,
  • wiadomości transakcyjne.

Zarządzanie skutecznością kampanii

Można zbadać w kreacjach zgodność z zasadami filtrów antyspamowych, sposób wyświetlania w klientach poczty, a także sprawdzić je z wykorzystaniem testów porównawczych. System pozwala też na wysyłanie określonymi kanałami IP segmentów i kampanii do list, śledzenie wygenerowanych konwersji i rozciąganie wysyłki w czasie.

Możliwości kreacyjne kampanii

Fachowy edytor treści umożliwia sterowanie obrazkami i kodem HTML wykorzystanym w wiadomościach. Duża liczba personalizacji pozwala na stworzenie kampanii e-mail całkowicie dostosowanej do potrzeb odbiorcy.

Możliwości konfiguracyjne

Można zarządzać rozmaitymi jednostkami biznesowymi i wyznaczać pracownikom różne poziomy dostępu do zgromadzonych danych. Interfejs jest dostępny w 5 wersjach językowych.

Projekty marketing automation

Produkt umożliwia zamianę schematu kampanii marketingowej w funkcjonujący projekt automatyzujący porządek życia klientów. Dzięki intuicyjnemu interfejsowi można scalić fragmenty projektu w sektorze roboczym, co pozwoli wykreować i włączyć zindywidualizowane ścieżki komunikacji dla subskrybentów.

Zarządzanie listami mailingowymi

Można tworzyć i importować dane do list: kontrolnych, subskrybentów, czarnej listy i wykluczeń, a później importować wartości określonych cech z plików TXT, CSV i Excel, a także adresy e-mail.

Kampania marketingowa

Zaawansowana segmentacja subskrybentów

Segmentacja ExpertSender (ceniona na całym świecie) umożliwia dokładne grupowanie odbiorców z wykorzystaniem warunków behawioralnych i demograficznych

Zarządzanie subskrybentami

Wszelakie adresy e-mail mogą zostać importowane razem z jakąkolwiek liczbą cech. Dane o wyższym stopniu skomplikowania można gromadzić w tabelach relacyjnych

Automatyzacja zadań cyklicznych

Dzięki systemowi można aktualizować dane na listach poprzez regularne importy z zewnętrznych serwerów FTP i HTTP.

Dostęp przez API

API pozwala m.in. na wysyłanie wiadomości, zarządzanie tabelami relacyjnymi i listami czy pełne raportowanie.

Statystyki i raporty

ExpertSender umożliwia oglądanie w bardzo szczegółowy sposób aktualnych statystyk i raportów kampanii.

Uwierzytelnianie i dostarczalność

System zajmuje się m.in. uwierzytelnieniem e-maili, dedykowanymi adresami IP, monitoringiem reputacji czy automatyczną obsługą wypisów, zwrotek i skarg.

Socialmedia

Warte uwagi

Wykorzystanie systemu Marketing Automation w...

Jedną z nowoczesnych strategii marketingowych, mającą na celu zwrócenie uwagi klienta na dany produkt lub usługę, jest Real-Time Marketing. Polega on na uważnym śledzeniu bieżących...