UserEngage - czym jest i jak działa?

Udostępnij:

Większa liczba zebranych informacji pozwala lepiej skoordynować działania i sprawić, że będą one bardziej efektywne. UserEngage pozwala na zbieranie informacji na temat wszystkich odwiedzających daną stronę internetową. Pozwala to na przygotowanie spersonalizowanych wiadomości skierowanych do konkretnych użytkowników, co pozwala na dodatkową analizę lejka sprzedażowego i ułatwia znalezienie leadów z największym potencjałem.

Jednym z najbardziej skutecznych sposobów na zwrócenie uwagi użytkowników jest możliwość przeprowadzenia ciekawej rozmowy. UserEngage pozwala na umieszczenie w witrynie specjalnie przygotowanego widżetu z czatem na żywo, który pozwala odwiedzającym zadać frapujące ich pytania, co pomaga im podjąć decyzję. Ten sposób pozwala na komunikację nie tylko przez urządzenia stacjonarne takie jak komputer, lecz również przez telefon czy tablet.

Oprócz tego, UserEngage posiada również usługę wysyłania maili, wraz ze śledzeniem wysyłki oraz pełną analizą danych. Umożliwia to hurtową wysyłkę wiadomości elektronicznych, edycję ich treści oraz wyglądu za pomocą wbudowanego edytora HTML, a także dokonywanie testów A/B. Posiadanie konkretnych informacji na temat użytkowników można w łatwy sposób personalizować swoje maile i dopasować je do oczekiwań odwiedzających.

Bardzo popularnym rozwiązaniem w ostatnim czasie jest również automatyzacja marketingu, która zakłada ustawienie mechanizmów, które automatycznie klasyfikują, oceniają i wysyłają wiadomości do użytkowników strony. Dzięki zastosowaniu wizualnego edytora automatyzacji w niezwykle łatwy sposób można zaplanować wszystkie działania za pomocą układania ścieżek logicznych, które złożone są z trzech komponentów. Wyzwalacze rozpoczynają automatyczny proces, Warunki wpływają na filtrowanie użytkowników oraz Akcji, które określają, co system powinien zrobić w sytuacji, w której dany użytkownik spełnia wszystkie warunki.

Automatyzacja marketingu

W przypadku wysokich transakcji oraz sytuacji, kiedy lead gotowy jest do zakupu, najlepszym wyjściem będzie ręczny proces domykania transakcji. Służy do tego system CRM, który jest niezwykle łatwy w obsłudze, a przy tym ściśle zintegrowany z modułem automatyzacji marketingu.

UserEngage pozwala również na inne spojrzenie na analizę danych. Dzięki możliwości łączenia danych z różnych źródeł można tworzyć spersonalizowane dashboardy, które mogą obejmować na przykład sprzedaż, metrykę wsparcia, a także wszystkie zachowania użytkownika.

Dużą zaletą jest również możliwość połączeń telefonicznych. UserEngage pozwala na wysłanie użytkownikom i klientom szybkich powiadomień SMS, na przykład dotyczących nowych rabatów i promocji. Pozwala to również zadzwonić do nich prosto z poziomu aplikacji.

Socialmedia

Warte uwagi

Definiowanie celów

Aby prowadzić firmę lub jakąkolwiek organizację i zapewnić jej sprawne funkcjonowanie, trzeba przede wszystkim posiadać jasno określone cele. Jedynie dzięki temu jesteśmy w stanie...

Czym jest KPI

Co to jest Buyer Persona?